Obserwatorzy

sobota, 2 marca 2013

Archiwalne filiżanki + cukiernica

Cześć..
Aż dzisiaj przyjemnie wyjść z domu, słoneczko świeci.. Oby już tak zostało ..
Przeglądając zdjęcia, zorientowałam się że nie pokazałam wam moich szydełkowych filiżanek, już to nadrabiam i pokazuje wam dwa komplety


Robiłam je dawno temu, chyba rok lub dwa lata temu już nie pamiętam .. Zostały mi tylko zdjęcia, chyba muszę się wziąć i zrobić jakiś kolejny komplecik .. Ale już chyba dopiero po świętach.

Teraz wracam do mojej serwetki, już mam dość robienia tymi złotymi nićmi ;/ są one zbyt sztywne, i ciężko się robi . No ale klient żąda, klient płaci więc klient dostaje ;D

Życzę Wam miłego weekendu nad robótkami .

12 komentarzy:

  1. Jakie śliczne!. Bardzo mi sie podobają.
    u mnie dzisiaj tez było słoneczko, ale sporo wiatru:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Aż mi szczęka opadła, są niesamowite!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziutkie. Mogłyby być takie malutkie do domku dla lalek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne!!! Tylko jak tu z takich napić się kawy ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i pomysłowe pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądają.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesiu,jesteś wszechstronnie uzdolniona,tyle pięknych rzeczy.Jestem pełna podziwu dla twojej precyzji i cierpliwości.Dołączam do obserwatorów,dziękuję za wizytę u mnie i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne cudeńka!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń