Obserwatorzy

wtorek, 8 kwietnia 2014

Wyniki wielkanocnego konkursu !

Ten czas ostatnio strasznie szybko leci.. dopiero co ogłaszałam 1 etap konkursu.. a tu już czas na wyniki . Nie będę przedłużała jakimiś długimi wstępami. Przechodzimy do tematu


Jeszcze takie małe przypomnienie :
ETAP 1
ETAP 2

Przypomnę jeszcze prace konkursowe :




No ale my tu gadu, gadu a pewnie już co niektórzy się niecierpliwią .

Nagrodę nr 1 otrzymuje :
Tą nagrodę przyznawałam ja..
I najbardziej urzekła mnie praca nr 2, wykonana przez Jolantę. Ten zajączek jest po prostu cudowny i wygląda jak żywy. A ten cały ogródek jest świetny, idealny na wielkanocną dekorację.


Nagrodę nr 2 otrzymuje :
Nagrodę tę przyznawali czytelnicy bloga i nie tylko, odbyło się głosowanie.
Po zliczeniu głosów okazało się że najbardziej przypadła do gustu znów praca nr 2 .
Gratuluję Jolanto, dwie nagrody wędrują do Ciebie.

Nagrodę nr 3 otrzymuje :
Nagroda ta została rozlosowane wśród osób głosujących.. i zobaczcie jak przebiegało losowanie :




Także 3 nagroda leci do Marii .

Dziękuję wszystkim za wspólną zabawę. Zwyciężczynią gratuluję . Mam nadzieję, że w przyszłości zorganizuję jeszcze tego typu konkurs i że wtedy zgłosi się więcej chętnych.
Uciekam wysyłać meile do dziewczyn, a potem do wiklinki. 
Wam życzę miłego popołudnia :* 


______________________________________________
UWAGA ! 
Bardzo mi przykro z tego powodu że oskarżacie mnie o nieuczciwość itp. Nie będę odpisywała na każdy meil osobno, bo po prostu to nie ma sensu ! Głosowanie było na dwóch arkuszach, pierwszy był dostępny przez kilka godzin i sama sprawiłam że przestał działać tym, że nie potrzebnie weszłam w wyniki i później kolejne już się nie zapisywały. Dlatego powstał drugi, który jest jeszcze dostępny. Głosy z pierwszego arkusza zliczyłam z tymi z drugiego i wyszło jak wyszło ! Teraz żałuję że nie zrobiłam skanu tego drugiego arkusza kiedy liczyłam głosy, ponieważ teraz już się one trochę zmieniły. 

12 komentarzy:

  1. !!!!!!!!!!!!!!! DZIEKUJĘ serdecznie wszystkim głosujacym na moją pracę,Tobie Wiesiu za fajny konkurs,a moim Współzawodniczkom za udział i wystawienie swoich bardzo pięknych prac,konkurencja byla mocna, choc prac niewiele,dziekuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałą zabawę prowadziłaś. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow - Wiesiu ja obiecuję już się nie spóźnić na twą następną zabawę ale za dużo miałąm na głowie - to i proszę mi wybacz - gratuluje meh sisterce aż dwóch nagród - super no i sobie jako głosującej - dane adresowe już wysłąłam a le jeszcze tu napiszę to samo jestem bardzo mile zaskoczona - dziękuje bardzo - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marii,czekałam tu na Ciebie z gratulacjami, super nagrodę dostaniesz szczęściaro!!!!

      Usuń
  4. Wiesiu, nie chcę nikogo urazić, bo wszystkie prace są piękne, ale z wyników głosowania wychodzi zupełnie co innego. Możesz je opublikować, by wszystko było jasne?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wobec zaistniałej sytuacji,postanowiłam zrezygnować z nagrody przyznawanej w wyniku glosowania...konkurs miał byc zabawą,a tu organizatorke spotyka tyle przykrości...to bez sensu...po co miałaby oszukiwać, łączą mnie z Wiesią relacje pewnie dalsze i luzniejsze niz Wasze,więc nie ma mowy o jakimś kumoterstwie.....bardzo nieprzyjemna sytuacja sie zrobila. dla Wiesi. Z wielką przyjemnością zrezygnuję z nagrody na rzecz którejś z kolezanek!!!
    Uważam,że Organizatorce należą się przeprosiny!!!!!!!
    Serdeczne pozdrowienia dla wszystkich,Jolka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bardzo się cieszę że tak załątwiłAś sprawę prosto i na temat ja na dole napisałąm że to jest zwykła zazdrość blogerek ale cóż - ja już na włąsnej skórze się PRZEKONAŁĄM o takich niesnaskach a Wiesi WIELKIE PRZEPROSINY SIĘ NALEZĄ OD BLOGEREK KTÓRE JĄ O COŚ POSĄDZAJĄ i to w postach na swych blogach - ECH jakie dziewczyny niektóre są wręcz dziwne - buziaki Wiesiu

      Usuń
  6. Właśnie miała być zabawa bo przecież o to w tym wszystkim chodzi. Jestem obserwatorką bloga Wiesi i jest mi przykro że tak się stało . Dziewczyny co z wami!!! Pozdrowienia dla wszystkich szczególne dla Wiesi.

    OdpowiedzUsuń
  7. PROPONUJĘ NASTĘPUJACE ROZWIAZANIE: Wiesia przyzna drugą nagrodę Joasi ,a Eli ja ufunduje nagrodę, bedzie to niespodzianka.Wiesiu, poproszę o adres Eli na mojego meila. Zgadzam sie z Wami,ze wszystkie prace sa swietne( moja też,hi,hi,hi) więc wszystkie będą nagrodzone.Już nawet wiem co otrzyma Ela,super, to sprawa załatwiona!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej,napisalam"drugą' chodzi mi o nagrode glosujących, przepraszam najmocniej!!!

      Usuń
  8. Ja tu tak weszłam sobie drugi raz Wiesiu bo mi coś internet siada i chciałam sprawdzić czy jest mój komentarz - ale zobaczyłam coś czego wczoraj nie było - to jest po prostu chwyt poniżej pasa - że ktoś do ciebie wypisuje jakieś teksty że jesteś jakaś niesprawiedliwa - oj- nie podoba mi się taka sytuacja!!!!!!!
    Wiesiu ty się nie przejmuj bo według mnie jest to typowa blogowa zazdrość - buziaki ślę i nie denerwuj się Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Marii zgladam tu ciągle bo szukam gratulacji,ha,ha,ha,a tu ni ma!!! Dobrze,ze na Ciebie moge liczyc,hi,hi,hi !!!! :-)

      Usuń