Obserwatorzy

sobota, 17 maja 2014

Po przerwie...

Witajcie, dawno mnie tu nie było, ale jakoś mi czas na to nie pozwalał, no i miałam mały zastój w moich rękodziełach . Ale teraz już wracam i mam nadzieję, że będę zaglądać częściej .


Żabka 'Księciunio', kto wie może jak go jakaś panienka pocałuje to zmieni się w królewicza...


Żabka 'Raperek' jest trochę mniejsza od Księciunia ;)


Dawno nie robiłam, ostatnio jakoś w zeszłym roku.. W sumie jest to mój 3 tak duży muchomor.


A tak prezentują się żabki z muchomorem .


I jeszcze taka oto serweteczka na koniec ;)

Życzę Miłej Niedzieli ! 

11 komentarzy:

  1. Jakie piękne te prace z wilkliny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności wiklinowe a serwetka zachwycajaca.Miłej i słonecznej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię żaby,a te są przecudne,no i ten muchomor extra!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prace, a serwetka piękna ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. oj ja bym całowała codziennie

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, śliczna serwetka. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. żaby pod muchomorem - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne prace! Żaby i muchomor wyszły super! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Muchomor mnie zauroczył! Niesamowity

    OdpowiedzUsuń
  10. Muchomor i żabki są oszałamiające :) cudowne prace :)

    OdpowiedzUsuń