Obserwatorzy

piątek, 23 maja 2014

Pomysł na prezent lub dekorację ślubną ...

Już na początku zaznaczę, że w poście znajdzie się dużo zdjęć . Niby tylko dwie prace, ale starałam się je obfotografować od każdej strony .

Pierwszym pomysłem jest karoca ślubna z koniem .







Na początku miałam w planie zrobienie samej karocy, ale potem stwierdziłam, że sama to tak jakoś głupio, więc dostała konika do kompletu .

Drugim pomysłem zaś są gołąbki na gnieździe z obrączkami . Mogą robić jako dekoracja na stole pary młodej lub po prostu dać w prezencie zamiast kwiatów.







No to na tyle, co bardziej Wam się spodobało ?
Życzę miłego wieczoru oraz weekendu ;)

13 komentarzy:

  1. Dobrze,ze dorobilas konia , bo to właśnie koń mnie dokumentnie powalił , potem dolozylys do tego golebie .Nie wiem kiedy sie pozbieram .

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycam sie karetą i gołębiami.Przepiękne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to masz zdolności do tego wyplatania,podziwiam szczerze i pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe wyplatanki! I konik, i karoca, i gołąbki - wszystko mi się podoba :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie zapraszam po wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i bardzo pomysłowe dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne prace :-). Pozzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Obydwie prace piękne i pomysłowe! A konik z karetą naprawdę zachwycający! :)

    OdpowiedzUsuń