Obserwatorzy

poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Kocurek i jesienne wianki.

Ostatnio mam coraz mniej czasu, a wszystko przez to, że plotę, szydełkuję i przygotowuje się na Ogólnopolski Festiwal Pasztetników i Potraw z Gęsi na których będę mieć swoje stoisko z rękodziełem, a wiadomo, coś pokazać muszę, więc trzeba pracować.
Dzisiaj chcę wam pokazać moje prace, które zrobiłam już jakiś czas temu, a zapomniałam pokazać.


Kocurek wyszedł taki, zdobił mój balkon tylko przez krótki czas, ponieważ bardzo szybko znalazł swój nowy dom. Trzeba zrobić kolejnego.



I wianki, ten pierwszy jest większy, drugi mniejszy. Ozdobione sztucznymi kwiatami oraz motylkami.

Wracam do pracy ;) Pozdrawiam i życzę miłego dnia .

11 komentarzy:

  1. Śliczny kocurek i wianki. Życzę powodzenia i udanej sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy kiermasz.Prace Twoje są cudne więc mam nadzieję że chętnych na zakup bedzie sporo.Powodzenia - trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Robisz piękne rzeczy!!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kotek :) Zachwycił mnie :) Trzymam kciuki za kiermasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kocurek a i wianeczki super,pozdrawiam i życzę udanego kiermaszu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocurek niesamowity, powodzenia na kiermaszu. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne i sympatyczne prace ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały kocurek!!! Prześliczne wianki!!!
    Powodzenia na Kiermaszu!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Milutki ten koteczek :)) I piękne wianki :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocurek cudowny, ale zachwycił mnie też ten splot i cieniowane malowanie wianka - cudne:):):)

    OdpowiedzUsuń