Obserwatorzy

czwartek, 25 września 2014

Kilka zdjęć z niedzielnego festiwalu w Skalmierzycach.

Jak wiecie, w niedziele byłam na festiwalu ,,Jesienne obfitości-cudowności pól, łąk i lasów do spiżarni i na stół'' w Skalmierzycach. Zjechały się tam Koła Gospodyń z pobliskich wiosek, kilku kucharzy. Przez cały festiwal trwało gotowanie różnych dań, które później można było skosztować. Mi udało się spróbować placków z korbola (dyni), zupy krem z korbola, zupy grochowej oraz wielu słodkich smakołyków. Moje stoisko od samego początku miało zainteresowanie, niektórzy nie dowierzali, że jest to zrobione z gazet, twierdzili że jest to za twarde i zbyt stabilne. Udało mi się pozbyć kilku rzeczy z czego bardzo się cieszę.
A teraz kilka zdjęć mojego stołu :







Ja wracam do pracy, a Wam życzę miłego dnia :*

15 komentarzy:

  1. bardzo ładne prace :) pozdrawiam, Ala :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie,ze cos sprzedałaś,stoisko bylo piekne,pozdrawiam Wiesiu:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajne te twoje czapki,napewno ich juz nie ma

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie , ze ktos zakupil i uzyje , zrobi sie miejsce na nowe prace .

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne twory, niesamowite prace tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się Wiesiu, że udało Ci się coś sprzedać! Prace są śliczne, więc oby jak najwięcej klientów Ci życzę:) Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcale mnie nie dziwi zainteresowanie Twoim stoiskiem, bo jest tam co podziwiać:):) Rower z wikliny jest niesamowity!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne i kolorowe miałaś stoisko. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się prezentował! a przy takich okazjach, można dobrych i nowych smaków popróbować . Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bogate stoisko:) Faktycznie papierowa wiklina nie przypomina papieru i jest wyjątkowo trwała. Śliczne prace, fajnie że znalazły uznanie u nabywców. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesiu, wspaniałe stoisko!!!! Cieszę się, że niedowiarki stały się wierzącymi;)))) Prace piękne!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne prace! Stoisko pięknie się prezentowało i nie dziwię się, że cieszyło się zainteresowaniem :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam wrażenie, że ostatnio dożynki przybierają nowe formy i organizowane są również w miastach, to są ciekawe imprezy.Twoje stoisko pięknie się prezentowało. Różnorodne prace pokazałaś, nic dziwnego, że było zainteresowanie. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace :) Zostaje tu na zawsze :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń