Obserwatorzy

sobota, 25 października 2014

Na ślub lub rocznice zamiast kwiatów.

Ostatnio stało się modne, że Młodzi nie życzą sobie kwiatów na prezent i tu zaczynają się schody, co kupić, aby pasowało. Często jest to wino, lub jakiś alkohol, ale trzeba go jakoś zapakować. Dla abstynentów można zakupić jakąś figurkę ''kurzołapkę'', niektórzy takie lubią. Dlatego dzisiaj podsuwam Wam dwa pomysły prezentu na ślub lub rocznice ślubu.

Pierwszym z nim jest para gołąbków, akurat te robiłam na 45 rocznice ślubu, ale oczywiście bez cyferek będą idealne na ślub. Gołąbki mogą również służyć jako dekoracja stołu.





Drugim pomysłem jest parka opakowań na dwa wina.. Jedno białe dla młodej, a czarne dla młodego. Zapakowane w celofan pasuje idealnie .





Wracam z powrotem do pracy, właśnie zrobiłam operacje misiowi i będę go przyklejać do koszyka, więc w następnym poście możecie się spodziewać misiowego koszyka.

Miłego Weekendu :*

29 komentarzy:

  1. Bardzo fajne są te pomysły. Gołąbki wyglądają uroczo a pakowanie na wino jest bombowe :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesiu, Twoje prace są rewelacyjne!!! Często podziwiam na FB. Wiesiu koniecznie zajrzyj na mojego bloga w poniedziałek, chyba że zdążę się wyrobić to w niedzielę wieczorkiem!!! Pozdrawiam i podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no zamiast kwiatów extra prezent!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie osobiście taki prezent bardzo by ucieszył

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, bardzo mi się podobają gołąbeczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pomysły i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie super pomysly i jeszcze lepsze wykonanie .

    OdpowiedzUsuń
  8. Gołąbki są super a koszyki na wino razem też świetnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz pomysły Wiesiu! Gołąbki fantastyczne, a opakowanie bardzo, bardzo pomysłowe.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniałe pomysły !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja te gołąbki ,a te ubranka na butelki super.
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne prace! I gołąbki i opakowania super! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały pomysł,i wykonanie super :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz widzę takie gołąbki! Świetny pomysł! Ale to biało-czarne opakowanie też jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj Wiesiu. Nie wie od kogo do mnie trafiłas, Ale bardzo się cieszę , że zsotawiłas tam komentarz bo po nimtrafiłam do Ciebie :-). I malduję, że zostaje na dłużej . Bardzo mi się tu u Ciebie spodobało. Wiklinowe wyplatanki wmiatają, gołąbki pierwsza klasa, ale dla mnie chyba póki co zbyt skomplikowane. Natomias te podwójan osłonka na winko jest świetn i pomysł kradnę , zamiast kwiatów rewelacja !!!
    Pozdrawiam serdecznie i biegne dalej

    OdpowiedzUsuń
  16. Oryginalne pomysły :) percekcyjne wykonanie prac, gołąbki zachwycające :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne pomysły. Szczególnie podziwiam gołąbki i ich misterne wykonanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysły! Gołąbki są cudne :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowite projekty! Takie niepowtarzalne prezenty staną się hitem imprezy:) Świetny pomysł i piękne wykonanie:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowite masz pomysły - i co ważniejsze, bardzo starannie je realizujesz. Myślę, że obdarowani super zadowoleni.

    OdpowiedzUsuń
  21. wspaniałe i niebanalne pomysły dla prezenty dla młodych

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ pięknie wyplatasz! Wspaniałe prace i pomysły! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ciekawy ten prezent :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Gołąbki fajniutkie ale mnie zachwyciły opakowania/stojaki na wino - pięknie się prezentują i fajny pomysł na niebanalny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gołąbki świetne! Właśnie zastanawiam się co zrobić rodzicom na rocznice i miałam już koncepcje ale twoje gołąbki ją przebijają tylko tak się zastanawiam co z tym ogonem czy jest wyplatany osobno.Zapraszam na mojego bloga pracowniamichaszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń