Obserwatorzy

sobota, 29 marca 2014

Plecionki z ostatnich dni

Cześć wszystkim,
szczerze mówiąc nad tytułem postu myślałam długo, ponieważ chciałam tutaj dodać wszystko co zrobiłam w ostatnich dniach, bo potem pewnie gdzieś mi się zdjęcia zapodzieją, albo po prostu zapomnę.
Patrząc teraz na zdjęcia mogę spokojnie stwierdzić, że trochę się tego nazbierało. Dobra, ale koniec gadania... albo raczej pisania. Zapraszam do oglądania .



Wczoraj rano, przeglądając wasze blogi zobaczyłam u Doroty takie właśnie króliczki na patyku. Postanowiłam też takie zrobić i na szybko powstały stworki o dwóch wielkościach. Wyplecenie takiego jednego to chwila, w tym czasie córka rysowała pyszczki, także mogę powiedzieć że bardzo szybko się je robi .



W poprzednim poście widziałyście ''jajko niespodziankę'' w kolorze zielonym, a teraz powstały w kolorach : różowo-niebieski i...



pomarańczowo-złoto-zielone ;) . Zobaczymy, może powstaną jeszcze jakieś w innych kolorach.


Zmieniając już temat na prace nie związane ze świętami..
Powstał wazon w kształcie amfory, ten ma akurat 50 cm, więc nie jest jakoś bardzo duży .


Jest też kolejna armatka, tym razem w kolorze ciemnej zieloni .


Butów z papierowej wikliny to już pewnie widziałyście na moim blogu miliony razy, ale z racji że dawno nie było postanowiłam zrobić kolejnego. Bo przecież w końcu dwóch takich samych nie ma, każdy się czymś różni ;)


I na koniec jeszcze opakowanie na winko w kolorze czerwieni.


Dobrnęłam końca, nareszcie . 
Uciekam dalej wyplatać, a Wam życzę miłej niedzieli :*

6 komentarzy:

  1. Cudeńka naplotłaś. Śliczne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu te różowe jajo jest dudowne zresztą wszystkie wyplatanki a w poprzednim poście Wiesiu ta niespodzianka jajko jest urocza a tak nawiasem nie wiem czemu znikł mój komentarz - hm może dlatego że za szybko zamknęłam strone dobra co będziemy się zastanawiać buziaki ślę wiegachne i słonecznej niedzieli ci życzę Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. naplotłaś tego tyle że sama nie wiem co piękniejsze,brawo

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalejesz Wiesiu, ale fajnie, bo powstały cudowności:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rzeczy powstały. Króliczki są słodziutkie. Tak sobie myślę, że masz jakieś turbo do tych rurek. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Naplotłaś cudeńka aż nie mogę oczu oderwać od tych prac.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń